100 % DESIGN *Oficiální účast ČR*
1.9. - 30.9.2014
- Singapur Mezinárodní veletrh skla a designu
5.9. - 7.9.2014
Lysá nad Labem - Výstaviště Výstava bytového vybavení, nábytku a tepla
6.9. - 8.9.2014
- Lipsko Odborný veletrh interiérů (jen pro odborné návštěvníky)
10.9. - 14.9.2014
- Madrid Mezinárodní veletrh dárkového zboží a dekorace
10.9. - 14.9.2014
- Helsinky Veletrh nábytku a interiérových dekorací
16.9. - 20.9.2014
Praha - PVA EXPO PRAHA Letňany 25. mezinárodní stavební veletrh
24.9. - 27.9.2014
- Verona Mezinárodní výstava mramoru, kamenů a technologií
25.9. - 28.9.2014
Praha - PVA EXPO PRAHA Letňany 5. veletrh nábytku, interiérů a designu
26.9. - 29.9.2014
- Barcelona Mezinárodní veletrh dárkového zboží a zboží pro domácnost
2.10. - 5.10.2014
- Riga Mezinárodní veletrh nábytku a interiérového návrhářství
2.10. - 5.10.2014
Praha - PVA EXPO PRAHA Letňany 23. ročník modelářského a hobby veletrhu
Návraty domů jsou stále stejné: přivítat partnera, nakrmit psa, večeře, televize, koupelna, ložnice… Najednou se člověk přistihne, že je třeba něco změnit, ale neví přesně, co. A nebo: nový byt, ještě bez nábytku, jen ho vymalovat, ale jak? Ať už patříte k těm nebo oněm, a nebo zažíváte úplně jiný příběh, nechte se inspirovat. Třeba je interiérový dekor přesně to, co hledáte. Jistě, někdy stačí pouze znovu vymalovat nabílo, ale proč nebýt odvážnější? I byt v panelovém domě je možné proměnit v luxustní rezidenci, když víte jak.
Malířské ztvárnění interiérů rozhodně nekončí volbou vhodného odstínu, i když i ten je velmi důležitý. I struktura, ať již na první pohled výrazná, nebo zcela nenápadná, hraje svou nezastupitelnou roli, a to nejen v reprezentativních prostorech obývacího pokoje, kam vodíme návštěvy, ale i při volbě povrchu pro dětský pokoj. Jak známo, děti mají bohatou obrazotvornost a jednobarevné plochy je v lepším případě nudí, v tom horším mohou přímo vyvolávat nepříjemné pocity. Proč například nepoužít k vymalování dětského pokoje barvu SOGNI SK (http://www.adicolor.cz/dekoracni-barvy/dekoracni-barva-sogni-sk)? Barvu mohou oživit drobné šupinky, ale jde s ní pracovat i reliéfně.
Inspirace v malovani
A když už jsme u reliéfních technik, tou pravděpodobně nejznámnější je imitace pórovitého mramoru. Barva Travertinus (http://www.adicolor.cz/aktuality/75-malov-n-n-ro-n-ch-prostor-vy-e-travertinus) je levnější než kamenný obklad, přitom se však lépe než travertin hodí do exteriéru. I v interiéru je možné s ní dělat zázraky, takže návštěva neuvěří, že to není kamenný obklad, a že máte jen „vymalováno“.
Možná Vás vždycky přitahovala spíše historická období než současnost a historizující estetika Vám lépe pomůže vytvořit pocit domova. Nechte se inspirovat uměním interiérových dekorací staré Itálie! (http://www.adicolor.cz/poradna/56-klasick-pojet-interi-ru-vych-z-z-p-sn-ho-du-antick-ho-um-n)
A nebo hledáte klid ve východní filosofii a v harmonii, která vychází z umění feng-shui? Tak prosím! http://www.adicolor.cz/poradna/29-bydleni-podle-pravidel-feng-shui
A jestli nevíte, kudy kam, tak navštivte fotogalerii, třeba naleznete inspiraci právě tam. http://www.adicolor.cz/fotogalerie-interieru
Takto označená slova nahradit hypertextovým odkazem (schovat hypertext odkaz do nich) a ne používat ho explicitně.
Přesto, že území Apeninského poloostrova prošlo v předchozích staletích složitým politickým vývojem a Italská republika jako jednotný územní celek vznikla až roku 1861, má člověk přirozenou tendenci označovat za “italské” vše od Pompejí, které byly založeny stovky let před vznikem Římského impéria, až po současný design automobilů. Vedle tradiční kuchyně, která je vyhlášená používáním kvalitních surovin, zdomácnělo slovo “italský” jako synonymum luxusu, kvality a vytříbenosti, ať už se jedná o chuť, estetiku, suroviny, materiály, nebo řemeslné provedení. Pizzu, espresso, olivový olej, Benetton či Lamborghini zná snad každý, vyhlášený je však i carrarský mramor, z nějž Michelangelo tesal své nejslavnější sochy. V neposlední řadě je však Itálie proslulá i malířskými a dekorativními technikami, jejichž slavná historie se začíná psát už ve starověku a stále patří k tomu nejlepšímu co může nabídnout. Důvodem, proč i dnes patří italské dekorační techniky k domácímu stříbru, je vedle tradice a kontinuity i vyhlášený italský temperament, který se nejrůznějšími způsoby projevuje v soutěživosti. Ztělesněním tohoto italského ducha je heslo automobilky Alfa Romeo – Cuore sportivo – sportovní srdce.
Slovo luxus vyvolává v člověku velmi specifické emoce, neboť symbolizuje něco výsadního, unikátního, nedostupného. Pokud by se vyhlašovala soutěž o výraz, který je marketingem nejčastěji zneužívaný, rozhodně by se právě toto slovo ocitlo na předním místě. Nejlépe to vyjadřuje užívání sousloví “luxus pro každého”, které je striktně vzato nesmyslné. Skutečný luxus nemůže být – už z definice – dostupný každému.
Přesto existují produkty, které nikdy punc výjimečnosti neztratí, ačkoliv mohou být o něco dostupnější, než by se mohlo zdát. To platí například pro luxusní povrchy, které neodmyslitelně patří ke kvalitnímu interiérovému designu. Jako dostupnější alternativa ke kamenným obkladům vznikla keramika, avšak i ta může být ve svém technologickém a estetickém provedení pro většinu smrtelníků nedostupná. Obdobně to platí pro oblast dekoračních technik, která nikdy zcela nenahradí klasické vymalování pokoje bílou barvou.
Demonstrativnímu luxusu hrozí, že se promění v opulenci. Proto není od věci používat luxusní povrchy s citem, podle hesla “dobrého pomálu”, neboť právě v kontrastu s nenápadností a poctivou obyčejností mohou nejlépe vyniknout. I proto mohou být dostupnější, než by se mohlo zdát.
O tom, co je dnes v tvorbě interiérových povrchů možné, by se daly psát knihy, ale obrázek je často za tisíc slov. Nebojte se proto navštívit fotogalerii na stránkách www.alphadecor.cz a nechte se inspirovat.
V dnešní době existuje nepřeberné množství dekoračních interiérových technik, některé z nich ještě před pár lety technologicky patřily do říše sci-fi. Navzdory tomu si však prastará technika benátského štuku stále uchovává kouzlo a dokáže i dnes oslovit lidi s nejrůznějším vkusem, od milovníků dekorativně pojatých interiérů až po ty, co obdivují střídmý luxus.
Benátský štuk
Původně extrémně náročná technika, jejíž tajemství se v rámci rodin předávalo z generace na generaci, prošla významným vývojem, takže dnes je benátský štuk výrazně snadnější na aplikaci, aniž by přitom ztrácel na své podmanivosti. Adicolor má v nabídce dokonce čtyři varianty: Venexian faux a Venysé obsahují syntetické pojivo, Mizaar a Marmorino vycházejí z tradičního vápenného základu.
O SPOLEČNOSTI MARDOM DECOR
Společnost MARDOM úspěšně působí na polském trhu již řadu let. Za tuto dobu se nám podařilo získat konkurenční převahu a stát se jedním z vedoucích dodavatelů dekoračních lišt a prvků na trh.
Nyní chceme tento úspěch zopakovat na českém trhu. Věříme, že náročný český zákazník bude naše produkty volit nejen pro jejich příznivou cenu, ale i kvalitu, která je v některých aspektech vyšší než u konkurenčních produktů.
Materiály pro úpravu interiéru jsou naše vášeň a specializace. Spolupracujeme s mnoha projektanty, dodavateli, architekty i individuálními zákazníky, poskytujeme jim inspiraci a řešení, která zdobí stále nové interiéry. Na základě zkušenosti, tisíců objednávek, rozboru stylů a potřeb jsme schopni se přizpůsobit specifikaci konkrétního interiéru a rychle určit všechny technické podrobnosti.
Kromě estetických hodnot, velmi důležitých v našem oboru, věnujeme zvláštní pozornost kvalitě zákaznického servisu. Dobrý produkt je základ, ale úspěšná a přátelská spolupráce je druhá polovina úspěchu. Dobře to víme a vždy přátelsky přistupujeme ke každému zákazníkovi a partnerovi. Můžete se na nás spolehnout v každé situaci — stejně jako na naše výrobky.
BROŽURA
Mardom Decor Prestige (PDF, 8 MB) |
Mardom Decor Elite 1 (PDF, 4 MB) |
Mardom Decor Elite 2 (PDF, 4 MB) |
Mardom Decor Collection (PDF, 11 MB) |
Decor Nisze (PDF, 7 MB) |
Zpracování pro Lišty |
|
Proužky s jemným pilovým řezem (pokosnice použití). | |
Lepidlo naneste v tenké vrstvě na opěrné ploše tyče. Spotřeba je závislá na pruhy vel. 60-140 g za bar. |
|
Proužky vložit přesně v úhlu zeď-strop a stiskněte dolů dobře. | |
Spoje uzavřená s lepidlem a odstraňte zbytky lepidla s vlhkou houbou. | |
Pro malování pásy používat pouze barvy bez rozpouštědla. |
Pokyny ke zpracování pro rozety
Vyjmout nebo vrtat při použití jako rozeta lampa vhodná otevření kabel. Naneste dostatečné lepidlo na zadní straně růžice na a dodržujte pokyny výrobce lepidla. Používejte pouze rozpouštědla bez lepidla. Vyrovnejte růžice do správné polohy. Naplňte těsnění obvodu s dekorativním profilu lepidlem. Po vysušení, růžice mohou být odstraněny. |
Varování! Rozhodně nenavštěvujte fotogalerii!
Říká se, že slova učí, ale příklady táhnou. Můžeme Vám tu o nejrůznějších barvách psát elaboráty anebo básně, nic z toho však skutečné působení barev v interiéru nedokáže vyjádřit dokonale. Určitou představu o tom, jak kombinace barev působí v interiéru, nabízí fotogalerie malování. Naleznete tu příklady benátského štuku (Venexian Faux, Mizaar), imitace porézního mramoru (Travertinus), moderní metalické barvy (série Shadé), barvy se strukturou křemičitého písku (Sandé) a mnohé další. Pokud navzdory varování fotogalerii navšítívte, nebudete spokojeni. Zatoužíte vidět barvy na vlastní oči. V takovém případě Vaše touhy rádi vyléčíme v naší ordinaci, kde můžete přímo na stěnách i ve vzornících vidět nejrůznější barvy na vlastní oči. Jsou tak živé, že si na ně budete chtít sáhnout! Návštěva ordinace je zdarma, ideálně po předchozí telefonické objednávce. Nechte se inspirovat barvami společnosti Adicolor, konečně se dozvíte, jak chcete proměnit svůj interiér.
Firma Adicolor udržuje a rozvíjí nejlepší tradice italské architektury (interiérů a exteriérů). I když hlavní pozornost soustřeďujeme na vývoj kvalitních materiálů umožňujících „vzkřísit„ nádheru benátských paláců, nezapomínáme ani na samotné nástroje, kterými se snáze dosahuje výsledný vynikající efekt.
Představujeme vám naší přátelskou společnost BULOVA Pennelificcio, která je výrobcem kvalitního světoznámého ručního nářadí.
Tyto naše kvalitní výrobky si určitě koupí náročný profesionál i náhodný kutil a budou jim sloužit déle.
Inspirování tradicí.
I ve světě zahlceném globalizací, firma Erminio Biacchi si zakládá na padesátileté tradici, kterou si udržela i při výměně zaměstnanců. Strategie a průzračný styl charakterizují naši společnost. Štětec Bulova pennelificio zůstává zdrojem inspirace.
Technologický výzkum.
Naše výrobky grip handle, Jolly systém, soft-touch paintings jsou výsledkem vlastních výzkumů a inovací, které nám umožňují zůstávat na předních pozicích.
Konkurenceschopná kvalita.
Prvořadým cílem všech našich výrobků je vynikající kvalita. S moderním zařízením a zkušenými pracovníky jsme schopni konkurovat komukoliv. Důkladný výběr surovin zaručuje, že naše výrobky jsou nejlepší.
Designe tvorby. (made in Italy)
Víme, že nevyhovíme všem, ale snažíme se zaujmout každého. Věnujeme pozornost barvám, jednotlivým detailům i balením zvýrazňujeme charakter každého našeho produktu. Doufáme, že si to všimnete a oceníte styl „Made in Italy".
Linie výrobků.
Abychom vyhověli požadavkům našich vážených zákazníků, vytváříme různé linie Pennellificio Bulova.
Seznamte se a vyberte si kvalitu, která odpovídá vaším přáním.
Varování! Rozhodně nenavštěvujte fotogalerii!
Říká se, že slova učí, ale příklady táhnou. Můžeme Vám tu o nejrůznějších barvách psát elaboráty anebo básně, nic z toho však skutečné působení barev v interiéru nedokáže vyjádřit dokonale. Určitou představu o tom, jak kombinace barev působí v interiéru, nabízí fotogalerie malování. Naleznete tu příklady benátského štuku (Venexian Faux, Mizaar), imitace porézního mramoru (Travertinus), moderní metalické barvy (série Shadé), barvy se strukturou křemičitého písku (Sandé) a mnohé další. Pokud navzdory varování fotogalerii navšítívte, nebudete spokojeni. Zatoužíte vidět barvy na vlastní oči. V takovém případě Vaše touhy rádi vyléčíme v naší ordinaci, kde můžete přímo na stěnách i ve vzornících vidět nejrůznější barvy na vlastní oči. Jsou tak živé, že si na ně budete chtít sáhnout! Návštěva ordinace je zdarma, ideálně po předchozí telefonické objednávce. Nechte se inspirovat barvami společnosti Adicolor, konečně se dozvíte, jak chcete proměnit svůj interiér.
Fotogalerie – Showroom Praha
Jsme jedna z největších společnosti v oblasti dekorativní malby a speciálních interiérových efektů. Vždy jsme věřili v to, že je důležité, aby se společně s nátěrem na stěnách obytných budov, hotelů a obchodních center objevovala i elegance a osobitý styl. Dnes se ADICOLOR stal spojencem všech, kdo spolu s námi věřil v tuto filozofii.
Velký výběr italských dekoračních barev a stěrek umožní zkrášlit interiér nejen bytu, domu ale i dokonce restaurace, hotely, zámky. Co přinese individualitu a originálnost čeho se dotkne štětec s naší barvou. Dekorační barvy firmy Adicolor jsou světově uznávané výrobky. Práci s dekoračními barvami Adicolor zvládne nejen profesionál ale i prostý občan nebo obyčejná kuchařka.
V současné době malíři pokojů se setkávají s tím, že cíle navržené architekty a designéry jsou dost náročné. Bud´ to známy nám z dob antičnosti Benátský štuk a nebo efekt Římských obkladů, travertin, je to styl, a jsou to věci které patří do klasického interiéru. Imitace betonu a metalické efekty to jsou trendy současnosti.
Materiály Adicoloru jsou natolik všestranné, že zákazník určitě najde něco pro sebe.
ADICOLOR přináší na český trh formu umění, která pomocí barvy a textury předčí všechny Vaše představy.
Díky více než 25-letému výzkumu, zkušenostem a technickému rozvoji se nám podařilo dosáhnout přítomnosti naší produkce ve více než 20 zemích světa na 5 kontinentech. Pomoci vášně a silné touhy se stále zdokonalujeme. Nasloucháme svým zákazníkům, obchodním partnerům, kolegům a přinášíme na trh moderní a originální řešení, která splňují potřeby klientů.
Nové tisíciletí nám otevřelo dveře do světa inovace a rozvoje. Výrobní závod společnosti ADICOLOR, umístěn ve městě Mediglia na severu Itálie, zabírá plochu více než 8 000m² a stále expanduje. Je to těžká práce za oponou, kterou skuteční profesionálové provádějí s nadšení. Je to péče, se kterou se staráme o životní prostředí. Jsou to vynikající výsledky našich výzkumných programů.
ADICOLOR je dnes avantgardním tvůrcem nejnovějších dekorativních produktů schopných probouzet emoce, tvůrcem produktů určených všem těm, kteří chtějí učinit jedinečným prostředí, jež je obklopuje.